Életünk négyes(b)en

Mindennapjainkról - hogy az apró örömök (és bánatok) ne merüljenek feledésbe :)

Fénykép0238.jpg 
Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Így fejlődtek 2 éves korig

Hozzászólások

  • Csöppke: Wow, nagyon szépen rajzol Levi!!! :) (2013.04.10. 08:38) 136. Téli-tavaszi termés
  • Timocska_: Háááát, ez nagyon ismerős! :-) Egyszer majdcsak elmúlik, addig meg kitartás nekünk! :-) (2013.03.03. 06:58) 128. Hiszti van....
  • tenkata: Nem hiszem el, hogy már egy éves a kismanó! (És még nem is találkoztunk vele... :((( ) Isten éltes... (2012.11.19. 13:31) 106. Egy év
  • nlia: Szia! Hogy vagytok? Remélem már el is felejtettétek a kiütéseket és a lázat! Puszi Nektek (2012.08.25. 22:13) 103. Gyógyulgat
  • EmmaAnna: Nagyon ügyi! Nálunk az extra apró dolgoknak van egy külön apróságos doboz, azzal ha Maja is ott va... (2012.05.27. 21:43) 87. Mászik a baba
  • Utolsó 20

























































Levente születése

2011.10.11. 14:29 - edinahatle

Címkék: terhesség szülés fotók levi

2006. november 10-én Anyuka és Apuka lettünk.

Hajnali fél háromkor ébredtem a fájásokra, akkor kb. negyedóránként jöttek. Felkeltem, tettem-vettem, megágyaztam a picinek (ezt direkt erre a pillanatra tartogattam), és fél ötkor felébresztettem Apát, hogy itt az idő… A szokásossal ellentétben most egész könnyű volt felébreszteni. Akkor már 5 perces fájások jöttek. Felhívtam a szülésznőmet, és megegyeztünk, hogy 6-kor találkozunk a kórházban. A doki 7-kor futott be, megvizsgált, de még csak bő egy ujjnyi volt a méhszáj. Fél nyolckor burkot repesztett, onnantól erősödtek a fájások. Fél tízkor kaptam EDÁ-t, utána oxytocint infúzióban, de nem akartak eléggé erősödni a fájások, nagyon lassan tágultam. Az orvosom óránként megvizsgált, időnként más orvosok is bejöttek és hümmögtek az NST szalag felett, és meg a pokolba kívántam őket. A szülésznőm nagyon rendes volt, szinte végig ott volt velünk (annak ellenére, hogy aznap épp nem a szülőszobára volt beosztva), örülök, hogy őt választottuk.

Apa ott állt mellettem végig hősiesen, szederjesre szorongattam a kezét, mikor múlóban volt az EDA hatása.

Fél háromkor bejött a doki, addigra végre eléggé kitágultam, eltűnt a méhszáj, de a baba nem akart leereszkedni. Végül a doki úgy döntött, hogy kezdjünk el nyomni (aminek én nagyon örültem, mert már jöttek a tolófájások rendesen), és végül 3 fájás alatt sikeresen kibújt Levente. Apa végignézte az egészet, és nem bánta meg. Gyönyörű volt már akkor is, úgy maszatosan, csúcsfejűen. Én csak annyit bírtam mondani, hogy: Kisfiam, kisfiam… Apa teljesen odavolt, és büszkén elvágta a köldökzsinórt.

Leventét elvitték fürdetni, majd visszahozták, de csak 3 percre kaptam meg, aztán el is vitték megfigyelésre. Kicsit elhúzódott a vajúdás, és enyhén meconiumos volt a magzatvíz, azért kellett minél hamarabb betenni a jó meleg inkubátorba.

Aztán Apa mellettem maradt, amíg a szülés utáni procedúrák lezajlottak, fogta a kezem. Nagyon hősies volt ő is, maga sem gondolta szülés előtt, hogy ennyire erősek és ügyesek leszünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://negyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr813294982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása